1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 925245

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2007-10-16
Bragd-Birger: Upptagen från torsdag-måndag men har sett matcherna på tv. Tillbaka framför datorn och gästboken nu och laget skämmer ut sig. Känns sisådär, eller alltså jag var beredd på förlust idag, men jag blir galen av att man släpper in såna pajasmål. Superkurera Backlund nu, Åkerlund håller inte i längden.

Finska kedjan försöker i alla fall men är inte riktigt på bettet framför mål. Robin Jonsson har varit en besvikelse och Marttinen spelar som han gjorde de första 7 matcherna igen. Hedström ser i alla fall okej ut, men jag längtar som fan efter Tenkrat

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.