1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 926501

Sv: Webb-TV
Om de som gillar webtv (som är en fantastisk företeelse) även betalar för det så kommer sändningarna fortsätta. Om Canal+ inte får några intäkter kan vi glömma att säsongkortet kommer att finnas i framtiden vare sig på teve eller dator och därmed blir det färre Timråmatcher som visas. Riktiga supportrar betalar vad det kostar. Var det reklamsponsrade matcher så fine, men nu är det pay per view.

Sen gillar jag inte stöld i största allmänhet och tycker det är otroligt olämpligt att det länkas från hockeysnack. Nu finns det unga och gamla småtjuvar som är vana vid att inte betala för musik, filmer eller spel så det är väl bara vad man kan vänta sig. Freeriders.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.