1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 927886

Sv: Vinna till varje pris?
Frella: men herregud, så du menar att det bara var under lockoutsäsong som vi vunnit med lite marginal o fint spel?..... vilken värld har du levt i under 2000-talet?.... menar du på fullt allvar att det bara är den säsongen TIK haft ett fungerande spel o kunnat stänga matcher tidigt? finns histora på Timraik.nu man kan kolla gamla säsonger så kan nog hitta en hel del matcher som slutat med vinst på mer än ett mål, o tänker du tillbaka på gamla säsonger lite kan du nog komma ihåg att vi tidigare kunnat pressa tillbaka motsåndarna ganska rejält i egen zon istället för som nu i några svaga ströanfall.

mikonomad... skönt med vinst men vill inte du ärligt se bra hockey också?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.