Ambroo: Fanns väl inte alltför många på marknaden innan säsongen heller. Louma, Holmqvist och ? På förhand hade man säkert tagit någon av dessa före någon annan stjärna, men med facit i hand vete fan, särskilt om nu Hahl skulle bli borta längre än en vecka.
Ser mer än gärna att man testar Tenkrat som det redan i 5/4. Tillsammans med typ Regin-Pyörälä-Pärssinen-Koskinen/Marttinen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ser mer än gärna att man testar Tenkrat som det redan i 5/4. Tillsammans med typ Regin-Pyörälä-Pärssinen-Koskinen/Marttinen.