Känns verkligen surt att man än en gång gör en pissmatch. Har man 3-0 så ska man kunna stänga igen o inte få en kollektiv hjärnsmälta.
Hur som helst tur att det är match igen i morgon så man kan glömma detta debacle o fokusera på den så fort som möjligt, som Challe sagt tidigare. Jag hoppas verkligen Brynäs får sota för det här å det grövsta!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur som helst tur att det är match igen i morgon så man kan glömma detta debacle o fokusera på den så fort som möjligt, som Challe sagt tidigare.
Jag hoppas verkligen Brynäs får sota för det här å det grövsta!