Tycho: Nej just det, och därför känns avtalet mellan Bern och Tenkrat ej gällande. Så funkar det när man skriver affärsmässiga avtal iallafall. Problemet verkar vara att tomten på internationella förbundet inte tolkar saken så. Jag tror att alla inblandade från Timrås sida gjort allt för att få iland värvningen. Nu har man dessvärre hamnat i en oprövad gråzon och det gör naturligtvis oss supportrar besvikna. Tyvärr hjälper det inte att hänga någon heller utan det är bara att låta juristerna mala klart.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Problemet verkar vara att tomten på internationella förbundet inte tolkar saken så. Jag tror att alla inblandade från Timrås sida gjort allt för att få iland värvningen. Nu har man dessvärre hamnat i en oprövad gråzon och det gör naturligtvis oss supportrar besvikna. Tyvärr hjälper det inte att hänga någon heller utan det är bara att låta juristerna mala klart.