Bragd-Birger: Lite intressant är att hade vi värvat Tenkrat som vanlig spelare och inte som artist hade registreringen skett innan avtalet mellan NHL och iihf skrevs, dvs skulle han vara Timrås spelare... Undrar vad som hade blivit billigast?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Lite intressant är att hade vi värvat Tenkrat som vanlig spelare och inte som artist hade registreringen skett innan avtalet mellan NHL och iihf skrevs, dvs skulle han vara Timrås spelare... Undrar vad som hade blivit billigast?