mikenomad: TYcker inte det är taffligt skött, dom reglerna gällde INTE under perioden han skrev på sitt kontrakt. Det är samma sak som om jagf skulle gå till min chef och säga" du den där tusenlappen jag fick nu i löneökning, den vill jag skall gälla från förra lönerevisionen istället,.
Han hade ett gällande avtal, borde vara självklart att det är de som gäller..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
TYcker inte det är taffligt skött, dom reglerna gällde INTE under perioden han skrev på sitt kontrakt.
Det är samma sak som om jagf skulle gå till min chef och säga" du den där tusenlappen jag fick nu i löneökning, den vill jag skall gälla från förra lönerevisionen istället,.
Han hade ett gällande avtal, borde vara självklart att det är de som gäller..