JimmyH: Så enkelt är det tyvärr inte... Det är inte svart och vitt, jag skulle bli förvånad om de gav ett rakt svar ens... Detta efter kontakter med lagvrängare, enkelt är det i småskolan men knappast med internationella avtal. Fråga Nubben eller TJ hur det står i avtalet och bilda dig sedan en egen uppfattning utifrån det som står. Det kanske är solklart vad vet jag...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är inte svart och vitt, jag skulle bli förvånad om de gav ett rakt svar ens... Detta efter kontakter med lagvrängare, enkelt är det i småskolan men knappast med internationella avtal.
Fråga Nubben eller TJ hur det står i avtalet och bilda dig sedan en egen uppfattning utifrån det som står. Det kanske är solklart vad vet jag...