Realist: Tror det blir svårt att få hit Rosa igen. Han spelar i ryska ligan och får säkerligen sjukt bra betalt. Han har dock som det vekar bara kontrakt för denna säsongen. Så kanske till nästa säsong kanske?
Angående tenkrat: Bern tjänar säkert riktigt bra på detta rabalder. Att först sälja berglund, och sedan ta betalt för våran spelare. Att lite pengar kan göra så mycket...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Angående tenkrat: Bern tjänar säkert riktigt bra på detta rabalder. Att först sälja berglund, och sedan ta betalt för våran spelare. Att lite pengar kan göra så mycket...