"Öh...döh...att han är deras spelare kommer som en fullständig överraskning för oss...öh...döh"
"Men, men, men...vi har inga pengar så vad ska vi göra nu?!"
Ja du Johansson... BETALA, BETALA, BETALA! Det är ett måste nu när ni tabbat er så här och det är ni skyldiga oss fans. Sluta upp med att hålla på varenda korvöre. Hela Västernorrland vet att du är snålast ändå så du har ingenting mer att bevisa mer än att visa lite värdighet.
Det Bern håller på med är inte åt helvete, men det är däremot det här...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Men, men, men...vi har inga pengar så vad ska vi göra nu?!"
Ja du Johansson... BETALA, BETALA, BETALA! Det är ett måste nu när ni tabbat er så här och det är ni skyldiga oss fans. Sluta upp med att hålla på varenda korvöre. Hela Västernorrland vet att du är snålast ändå så du har ingenting mer att bevisa mer än att visa lite värdighet.
Det Bern håller på med är inte åt helvete, men det är däremot det här...
HELA Sverige skrattar!