Har försvarat Timrå i förlustmatcherna mot Lule och förra Brownass-matchen, men detta...detta kan vara bland det sämsta jag sett den här sidan seklet. Timråspelarna har en period på sig. Vill man upprätta sin heder måste man blåsa på utav helvete. Av med sockiplasten!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timråspelarna har en period på sig. Vill man upprätta sin heder måste man blåsa på utav helvete. Av med sockiplasten!