1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 931950

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Ambroo: Man tycker ju att domarna borde ta sitt ansvar och hålla i tekningslektioner på försäsongen för lagen. På så sätt kanske man slipper byta ut en spelare vid varje tekning. Sondell har en märklig förmåga att aldrig släppa pucken.

Jävla skitmatch. Jonsson var under isen idag och Åkerlund borde ha tagit två av målen i alla fall.

Två höjdpunkter fanns det i alla fall. Tenkrat är den ena. Såg ut att ha bra skridskoåkning samt att det var riktigt skönt att han fick hänga en i sin debut. Den andra höjdpunkten var ju onekligen när Brendl snubblade på blå och ilsket stirrade tillbaka på den samme. Mycket underhållande.

Annars var ju domarna klockren...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.