1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 931996

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Kan inte fatta varför vissa klagar på domarens insats?? Angående det bortdömda målet så är det MÅLDOMAREN (som är en lokal funktionär) som tar beslutet att det inte är något mål. Helt rätt visar det sig förstås eftersom målet är ur läge nästan direkt när chansen uppstår. Visst det har kunnat vara utvisning på Angell i läget när han knuffar in er spelare, men men... Morgan missade en ganska skaplig Highstick som Spets fick också vid tekningen. Men den såg inte ni kanske?
Har ni kollat utvisningsminutrarna från matchen.. då kanske ni ser att ni INTE har nått att klaga på.

Tack för poängen - Vi behövde dem bättre än ni!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.