1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 932039

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Robban74: Men det var ju babyface Angell som köttade in Pärssinen i kassen... Då är det med andra ord, som försvarande lag, bara att se till att kassen flyttas så fort det blir lite gröt vid kassen.

Hur som helst var Morgan kass. Gav ett allmänt fegt intryck. Rädd att fatta beslut månne? På ett solklart stolpskott från Styf begär han t. ex. videgranskning... Verkar som att han vill ha stöd i de beslut han ska fatta. Sen tar han ut för konstiga grejer, missar en solklar hög klubba från en Timråspelare på nån sopa i Brynäs... etc... Linjedomaren lyckades dessutom dra ner tempot på matchen genom att pedantfjanta vid ett antal tekningar. Är det för att idioterna ska orka?

Domarna hänger helt enkelt inte med. De är för dåliga och sänker klassen på svensk hockey. Domarnivån känns många gånger amatörmässig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.