-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4995)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Ödmjukheten är bortblåst och den måste infinna sig snabbt för att inte detta skall bli någon inledning på negativ trend. Visst challe visar lite känslor i media men är det "spelar-känslor" eller tränar-känslor"? Upp till bevis. Med "spelar-känslor" menar jag exempelvis sannys uttal om att Brynäs gör mål på sina halvchanser. Åkerlund gör en dålig match, visst men det behöver man inte som spelare gnälla om i media. Den interna stämningen i laget lär inte bli bättre och det är nog så viktigt nu när vi har en förstamålvakt som "står över" matcher för sårinfektioner i en fot och febersjuka.
Det är ju uppenbarligen något som inte står rätt till i kemin mellan spelarna och laget. Jag hoppas dom plockar in en medlare á tv3:s grannfejden som bitchslappar tillbaka lite kämparglöd för det är nog ingen som vill se fler torskar mot ett allsvenskt lag på hemmaplan den här säsongen.