-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4986)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vart f-n tog Robin Jonsson vägen? Någon som sett honom? Har vänt hem till Karlstad igen? Jag skymtade en fyra igår men var det verkligen Robin? Så bedrövligt jävla dålig han är nu alltså. Karln skall ju vara landslagsmässig i mina ögon! Nu får han tamefan börja betala tillbaks, det här duger inte, inte på långa vägar ens gång.
Kan någon tala om för de nya killarna att Timrå är en arbetarkommun, där man sliter sitt anletes svett! I samma stund som de svänger ut på E4:an i sina flashiga vrålåk till bilar och har studsat för Birsta och gasat in i kommunen så är regeltolkningen en helt annan än i Sundsvall. Inget dammvippandet, inget plyschkrams som attiraljer, inget läppstift, ingen naggellack eller primadonna-fasoner är acceptabelt.
Sitt på Trädgårdsgatan, Storgatan, Majorsgatan and what ever you name it med högtburna huvuden och vifta med sedelbuntarna eller American Express Card i nävarna och känn er lika stolta som borgerliga moderata kapitalister. I Timrå gör ni er icke något besvär med det tänkandet.
TA ERT ANSVAR! TA ER SAMMAN!
GIV OSS FRID. VINN.