-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5013)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
"– Det är en lindrigare ledbandsskada och inte den gamla. Riku planerar nu att spela på måndag, säger Timrås läkare Johnny Karlsson, och Riku bekräftar att han vill spela mot Mora.
– Jag ska spela på måndag. Det känns skönt att vara tillbaka och kunna spela igen, säger han."
Det känns förstås skönt att det inte är den gamla skadan som fortsätter att spöka. Det bästa hade förstås varit om det inte varit någon skada alls och att det ändå är något som inte är helt 100 känns inte helt ok. Risken att det är något han tvingas dras med en längre tid och att det förvärrras under resans gång finns ju där. Men det är väl bara att hoppas på det bästa men tänka sig det värsta. Ja, det är ju Timrå IK vi pratar om..