-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4957)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vi har ALLA förutsättningar för att öka publiksnittet och locka nya åskådare och det oavsett kön/språk/syn på laget/spelet. Vår region växer och växer och är på god väg att bli Norrlands hjärta. Visst, jag hade också redan nu föredragit en hall mer centralt, men jag tror inte att det finns ett enda hinder som gör att vi inte ska kunna fylla E.ON med 7000 personer. Vill man däremot växa ytterligare på sikt så krävs det, som PH skriver, att man förmodligen bygger helt nytt och det utanför kommungränsen, men i dagsläget så är det här ett sunt tänk som ger oss lite arbetsro för framtiden.
Vem hade trott att Modo skulle locka så många nya till sitt nya bygge? Inte jag iaf, men då har jag aldrig förstått det där om "Heart Of Hockey" heller...