1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 936095

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
friskan:
Du har alltid, och kommer alltid att skriva inlägg som fan läser bibeln.

Vill du inte ha hit marginalåskådaren som är skillnaden som gör skillnaden så är det bara att beklaga.

Ditt sätt att att tycka att "Så länge inte arenan är slutsåld tycker inte jag att behovet att skrika och gapa efter större är befogat (personlig åsikt)."
Är ju lika korkat som resonemanget från Sundsvalls Supportern som skrev att varför skall man lira TIK-Modo i E-On Arenan när det ändå bara kom dryga 3000. Dom hade ju fått fått plats i Gärdehallen ändå.

Till och med Anders Wiklander ansåg att Timrås nya hall borde ligga i Sundsvalls hamn på Tibnor-tomten, i alla fall när jag pratade med honom för 4 år sedan.
-Det vore den bästa lösningen sa han då i alla fall.

Men vad vet en Verkställande Direkör för Norrporten om hur man driver ett framgångsrikt företag?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.