1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 936328

Sv: Pajas Andersson har talat
The Fat Bastard: Äh, det är för mycket stryka medhårs och slicka röv i svensk hockey. Det Challe gör är det enda rätta. Man måste få sätta ner foten när något är så uppenbart fel och det oavsett position. Att han sen gör det via media och inte direkt till förbundet ser jag som enbart positivt då det på så vis kommer till allas kännedom och skapar debatt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.