Vero: Skullle ju va grymt skönt med en låt innan matchen där alla sjunger med så mäktigt! Likt Liverpools och Chelseas You'll never walk alone. Tänker på danmarks vi e rhöde, vi e vhide(osäker på stavning) skulle inte den funka ? extra kul för regin också ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tänker på danmarks vi e rhöde, vi e vhide(osäker på stavning) skulle inte den funka ?
extra kul för regin också ;)