1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 940672

Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
fighter: Jag är inte heller ett dugg orolig. Slutspel blir det. Vi spelar tillräckligt bra för det. Problemet är att vi inte lyckas hålla uppe spelet i flera matcher irad. Fast å andra sidan är väl ES jämnare än på flera år, så att man inte lyckas få någon längre winningstreak är väl kanske inte så konstigt.

Jag säger inget om att förlora borta mot FBK. Det är sättet man förlorar på som är avgörande för att säga om det var okej eller inte okej. Än så länge spelar vi inte tillräckligt bra. Så enkelt är det.

Sannys mål kom i grevens tid. Hoppas att det tänder laget, att Sanny kliver in och ryter i. Visa lite glöd, lite känslor. Kom igen nu för helvete!

Ambroo: Kvinnor... Nja, vett i faan om det inte är något svårare ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.