Det lag vi möter imorrn har drabbats av ett tungt avbräck (se länk). Lägg till att våra motståndare saknar Timander, Wargh och Petrovicky. Intressant. Fredrik Warg ersätter "Sussie´s gnällorkester" i första-kedjan.
Känslorna börjar sakta men säkert att trappas upp.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fredrik Warg ersätter "Sussie´s gnällorkester" i första-kedjan.
Känslorna börjar sakta men säkert att trappas upp.
Come on!!