Dream Team: Matchen i kväll gäller väl ingenting, förutsatt att Modo förlorar. Då är vi bara avundsjuka på guldet om vi blir glada. Festligt dock att det blir lapp på luckan. Säga vad man vill om våra mindre bemedlade länsgrannar, folk kan dom dra. Förmodligen en blandning av lyteskomik-fascination och en vetskap om tre lätta poäng. Oavsett vilket är det trevligt med fullsatt.
Och jo, innan någon modolid hinner påpeka det: vi minns kvartsfinalen. Liksom vi minns Vitryssland eller USA:s mirakel i Lake Placid. Shit do happen.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Festligt dock att det blir lapp på luckan. Säga vad man vill om våra mindre bemedlade länsgrannar, folk kan dom dra. Förmodligen en blandning av lyteskomik-fascination och en vetskap om tre lätta poäng. Oavsett vilket är det trevligt med fullsatt.
Och jo, innan någon modolid hinner påpeka det: vi minns kvartsfinalen. Liksom vi minns Vitryssland eller USA:s mirakel i Lake Placid. Shit do happen.