Paddan: Idag backar jag när det gäller min kritik mot Virus(än så länge). Han har enligt min utsago varit ganska objektiv, hoppas det håller i sig. Undra när Sjöberg ska börja döma? Känn som att det gör inget så länge Timrå leder och att spud pratar med sig själv.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Idag backar jag när det gäller min kritik mot Virus(än så länge). Han har enligt min utsago varit ganska objektiv, hoppas det håller i sig.
Undra när Sjöberg ska börja döma? Känn som att det gör inget så länge Timrå leder och att spud pratar med sig själv.