Paddan: nää, det kan man inte fatta - om man inte håller på Timrå ;-) men notera gärna att det är BARA Virus vi gnäller på, så inte är det bara snack.....men nu lägger vi ned Virus-snacket.....säger jag som startade det ;-) hoppla!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
men notera gärna att det är BARA Virus vi gnäller på, så inte är det bara snack.....men nu lägger vi ned Virus-snacket.....säger jag som startade det ;-) hoppla!