73Sjöbba: Tja, det är väldigt ofta man ställt sig den frågan. Men han måste väl komma över ribban han satt för att kunna börja döma i någon match om några år.
Trevlig match, och jag hade inte klagat om exempelvis Steens övertydliga holding hade resulterat i en utvisning. Men jag tycker ändå att Sjöberg sköter sig ganska bra. Släpper några tveksamheter åt båda håll, men ändå har det ju inte barkat åt skogen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Trevlig match, och jag hade inte klagat om exempelvis Steens övertydliga holding hade resulterat i en utvisning. Men jag tycker ändå att Sjöberg sköter sig ganska bra. Släpper några tveksamheter åt båda håll, men ändå har det ju inte barkat åt skogen.