förresten, Kokko har jag nog aldrig sett så aktiv hittills - offensiv som bara den - RJ också klart godkänd - såg ut som han ville spela hockey...kanske de har läst kritiken på HS om brist på "spelande" backar :-)
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte