El Maco: Åh så gott att få tvåla dit Sugrörsbarnen igen. Min spruckna hals tröstades nyss av en Aardberg 12 years. Sugrör, sugrör, sugrör ni suger. Kvällens bästa ramsa i E.O.N-arnea! Och Harald gnällspik Luckner ovanpå det. Fasen man har inte mått så här gott på länge. TIK-warriors man blir tårögder av er helgjutna insats. Kokko fortsätt så här. Passningen på Rikus klubblad till 1-0 var något för instruktionsboken. Nu sover man som en Prins, he he.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och Harald gnällspik Luckner ovanpå det. Fasen man har inte mått så här gott på länge.
TIK-warriors man blir tårögder av er helgjutna insats.
Kokko fortsätt så här. Passningen på Rikus klubblad till 1-0 var något för instruktionsboken.
Nu sover man som en Prins, he he.