Timrå bör vinna om de bara har på sej fajtmössorna. Det jag sett av SSK har jag sett på TV och där ser de enkla men kämpande ut. Timrå däremot ser kunniga och ibland ointresserade ut. Hungrigt Timrå tar Tälje. blekt Timrå får det svårt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå bör vinna om de bara har på sej fajtmössorna. Det jag sett av SSK har jag sett på TV och där ser de enkla men kämpande ut. Timrå däremot ser kunniga och ibland ointresserade ut. Hungrigt Timrå tar Tälje. blekt Timrå får det svårt.