Captain Crash: Ja visst var det märkligt.... att man tar över en ramsa från "lillebror" som man tidigare hånar och tycker är det värsta som finns. Men tydligen har vi ju gjort nått bra, för efter x antal år som vi kört ramsan, har Modofansen äntligen lyckats få in en "ny" ramsa i reportoaren.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men tydligen har vi ju gjort nått bra, för efter x antal år som vi kört ramsan, har Modofansen äntligen lyckats få in en "ny" ramsa i reportoaren.