Skarin: Det var inte ens 10 personer det handlade om. Jag uppskattade det till typ 4 som dessutom tystnade ganska fort. Hann de säga Fredrik Warg två gånger ens? Men det visar väl vilken akustik det är i hallen.
Hur som helst så när hela hallen sedan apploderar så känns det lite hårt att dra alla över en kam.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur som helst så när hela hallen sedan apploderar så känns det lite hårt att dra alla över en kam.