JimmyH: Återigen alla ska veta, att står dom i Timrå klacken, så representerar dom indirekt Timrå IK och dess supporterklubb. Alla vet ju att tidningar är nyhets- och skandal jägare, är ju bara att se vilka proportioner det blev när Nubben pinkade på fel ställe. (Sen att det var andra kända namn med, det sas det inte så mycket om).
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Alla vet ju att tidningar är nyhets- och skandal jägare, är ju bara att se vilka proportioner det blev när Nubben pinkade på fel ställe. (Sen att det var andra kända namn med, det sas det inte så mycket om).