1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 942550

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Det är ju fan otroligt att så många orkar låta sig uppröras över att några på ståplats skanderar "Fredrik Warg, ha ha ha!". Här snackar vi trots allt hockey, heta känslor och ett genuint derbyhat. Snubben i fråga har till på köpet lämnat oss för vår värsta antagonist inför denna säsong. Jag tror knappast att det gör ondare i den där fotleden för att några skriker lite i affekt. Det är väl ingen jävla pingströrelse vi verkar inom??? Nej, en del skit får de allt tåla dessa överbetalda glidare där nere på isen. De har förmånen att kunna leva på det de älskar mest av allt här i livet och detta är inte många förunnat. Själv satt jag framför TV:n och såg matchen, så jag har absolut inget med ramsorna att göra. Men jag har full förståelse för vissa supportrars agerande och hade kanske skrikit samma saker om jag varit på plats...

Forza Timrå - Krossa MoDo!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.