Realist: Återigen, vad har det med saken att göra? Jag begär inte att man ska krossa bara att man ska göra jobbet, det man har betalt för, och det gör man bevisligen inte.
Man måste få ställa krav på detta laget.
Gällande Modomatchen så kan det ju också vara så att vi fick dem att se bättre ut än vad det egentligen var...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man måste få ställa krav på detta laget.
Gällande Modomatchen så kan det ju också vara så att vi fick dem att se bättre ut än vad det egentligen var...