1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 943410

Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
Per HApps: Håller med dig till fullo, fan formkurvan är ju som ett EKG under värsta infarkten. Man borde få teckna att avtal med Canal +, att första 5 minuterna får man se gratis och slippa beställa om man inte är nöjd med inledningen av matchen. Jag menar, Timrå är ju i år så otroligt lätt att genomskåda i första minuterna hur matchen kommer att gå. HELA laget står, eller rättare sagt sitter på höftkulorna i inledningen av vissa matcher. Det är tamefan bedrövligt. Sedan gör visserligen SSK en bra hemmamatch, men den avgörs åter igen dessa första 5 minuter när dessa hängtulpaner står och ser på.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.