-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4966)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
VARFÖR SPLITTRA PÅ FÖRSTA FEMMAN DEN SOM VAR SÅ BRA, VAD SPELAR DET FÖR ROLL OM HEDSTRÖM INTE KAN SPELA MED REGIN; SÄTT IN HEDSTRÖM I TREDJE MED JOHAN OCH SOPA AXELSSON OCH FLYTTA UPP SUNDH.
JA HOPPAS HYNNING KOMMER BIDRA MED LITE MERA SPETSKOMPETENS FÖR NU FINNS DEN INTE I ÖVER HUVUDTAGET.
HOPPAS HYNNING LIRAR PÅ LÖRDAG:
DÅ HOPPAS JAG FINNFEMMAN ÄR TILLBAKA
OCH EN ANDRA FEMMA SOM SER UT SOM FÖLJER
2:a HYNNING REGIN TENKRAT
HEDSTRÖM KAN MAN SÄTTA IN I TREDJE
3:e HEDSTRÖM ANDERSSON SUNDH
OCH EN FJÄRDE MED
4:e AXELSSON CARLSSON SVENSSON
JAG VET ATT JAG KOMMER FÅ SKIT FÖR CAPS, MEN JAG ÄR SÅ BESVIKEN OCH IRRITERAD ÖVER HUR TIMRÅ VISAR SPELGLÄDJe OCH ENGAGEMANG OCH ÖDMJUKHET, DET FINNS INGET AV DETTA JUST NU!
SKÄMMS PÅ ER!
JAG ÄR INTE NÖJD FÖRRENS LAGET BÖRJAR VINNA FLERA MATCHER I RAD.