1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614815 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 943574

Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
lungan: jag kan hålla med Dig om att man gott kan tex. flytta ner Jonte åtminstonde tillfälligt till tredjekedjan...då han behöver en väckarklocka han har ju förmågan o skicklighten men spelar så bakvänt för tillfället istället för att spela enkelt ur egen zon dribblar han tills han ramlar o får ta en utvisning som idag ett typiskt exempel på en Jonte-situation där enkelt spel skulle vara mycket klokare.

Kan inte förstå varför han upprepar detta spelbeteende då han säkert är medveten om det själv...men han kommer nog igång på sikt med klokare spel men en omstuvning liknande den Du gör här känns inte fel alls...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.