1. Varfö sparka en tränare man är nöjd med bara för att det är dags??? (Och anställa en oprövad travexpert i stället??) 2.Bänka trotjänare med riktiga TIK hjärtan(hjärta) men inte spelare som i match efter match inte levererar i 1:a och 2:a femman?? 3.Långtidskontrakt??? kanske skrevs 2006 men det verkar inte vara bra för moralen??
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
(Och anställa en oprövad travexpert i stället??)
2.Bänka trotjänare med riktiga TIK hjärtan(hjärta) men inte spelare som i match efter match inte levererar i 1:a och 2:a femman??
3.Långtidskontrakt??? kanske skrevs 2006 men det verkar inte vara bra för moralen??