El Maco: Jo, det är också bra. Kovland (där man har kobingo åtta dagar i veckan och kör dragracing), Norra lill-Kovland (där man spelar elithockey och lägger ner massafabriker) och Nya Kovland (där man har en forbollsarena och ett centralt beläget köpcentra som efter noggrant övervägande döpts till "i ändtarmen", allt i Kovlands församling (fd. Selångers församling).
Mitt förslag till nya Kovlands kommun är att flytta hockeyn till Kovland (där finns plats och mycket smala vägar) och förlägga fotbollen till lill-Kovland och golfbanan i lill-Kovland till södra Nya Kovland. Alternativt Kovlandsnäset på Kovlandö i Kovlandsbukten.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Mitt förslag till nya Kovlands kommun är att flytta hockeyn till Kovland (där finns plats och mycket smala vägar) och förlägga fotbollen till lill-Kovland och golfbanan i lill-Kovland till södra Nya Kovland. Alternativt Kovlandsnäset på Kovlandö i Kovlandsbukten.
Kovland-Gert.