John K: Nu när Mediamark öppnat är det bara en tidsfråga innan Onoff och Siba får lägga ner. Var dit idag och tittade och det går fan inte att beskriva hur mycket bättre Mediamark är än de övriga 3.
Men att så värst många andra företag ska bli tvungna att lägga ner i Birsta tror jag inte på.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men att så värst många andra företag ska bli tvungna att lägga ner i Birsta tror jag inte på.