Även jag är ganska less på all denna shopping-hysteri i Sundsvall. Förvisso anser jag att in:-gallerian är ganska stilig och behaglig, men jag är gravt bekrymrad vad beträffar stadsbilden utanför den vackra stenstaden. Tyvärr är det så att stadens politiker skiter fullständigt i att det ser rent förjävligt ut och att infrastrukturen med mera är rena katastrofen... E4 agerar barriär mellan centrum och hamnen, järnvägen skär av Södermalm från stadskärnan, E14 är en riktig jävka skitväg, stadens ytterområden är sjukt dåligt planerade och saknar erforderlig service med mycket mera... Ren skandal! Satsa mer på försköning av helheten och fokusera mindre på shopping, shopping, shopping... Jävla kapitalistsvin!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Även jag är ganska less på all denna shopping-hysteri i Sundsvall. Förvisso anser jag att in:-gallerian är ganska stilig och behaglig, men jag är gravt bekrymrad vad beträffar stadsbilden utanför den vackra stenstaden. Tyvärr är det så att stadens politiker skiter fullständigt i att det ser rent förjävligt ut och att infrastrukturen med mera är rena katastrofen... E4 agerar barriär mellan centrum och hamnen, järnvägen skär av Södermalm från stadskärnan, E14 är en riktig jävka skitväg, stadens ytterområden är sjukt dåligt planerade och saknar erforderlig service med mycket mera... Ren skandal! Satsa mer på försköning av helheten och fokusera mindre på shopping, shopping, shopping... Jävla kapitalistsvin!!!