Klart du får kritisera, men det lät så hemskt så jag led med dig att du behövde se Bergsgatan och stenstan mm. Tänk om man dessutom bodde i en Mitthemslägenhet då skulle det vara riktigt tungt. Det jag menade var att det kanske skulle vara balsam för själen att flytta.
Jaji, 73Sjöbba är obakis och pigg och har lagt gårdagen match bakom mig.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Klart du får kritisera, men det lät så hemskt så jag led med dig att du behövde se Bergsgatan och stenstan mm. Tänk om man dessutom bodde i en Mitthemslägenhet då skulle det vara riktigt tungt. Det jag menade var att det kanske skulle vara balsam för själen att flytta.
Jaji, 73Sjöbba är obakis och pigg och har lagt gårdagen match bakom mig.