JimmyH: Tycker det är onödigt att diskutera resten,tror du finnar som spelar i timrå och trivs här aldrig kommer att spela i en annan klubb i elitserien så är det upp till dig,jag är av en annan åsikt,jag tror dom flesta byter jobb för 30-40% högre lön speciellt om man vet att karriären är över om 5år.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker det är onödigt att diskutera resten,tror du finnar som spelar i timrå och trivs här aldrig kommer att spela i en annan klubb i elitserien så är det upp till dig,jag är av en annan åsikt,jag tror dom flesta byter jobb för 30-40% högre lön speciellt om man vet att karriären är över om 5år.