Jimmy. Jag känner dom inte så väl personligen tyvärr så jag vet inte vad det kan finnas för anledningar. Har aldrig sagt att dom kommer att lämna,jag har sagt att risken finns om dom gör ett bra slut på säsongen och får bra bud. Ursäkta att jag stavade Hahl fel,eftersom jag har annat att göra än att sitta och blogga hockey så vet jag inte hur alla spelares namn stavas.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jimmy. Jag känner dom inte så väl personligen tyvärr så jag vet inte vad det kan finnas för anledningar.
Har aldrig sagt att dom kommer att lämna,jag har sagt att risken finns om dom gör ett bra slut på säsongen och får bra bud.
Ursäkta att jag stavade Hahl fel,eftersom jag har annat att göra än att sitta och blogga hockey så vet jag inte hur alla spelares namn stavas.