1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 955064

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Ett axplock av tappade ledningar under höstsäsongen:

0-2 blev 3-2 i Linköping - Förlust!
4-2 blev 4-5 mot Färjestad - 5-5 till slut!
0-1 blev 2-1 i Jönköping - Förlust!
1-4 blev 7-5 i Luleå - Förlust!
2-1 blev 3-5 mot Brynäs - Förlust!
1-4 blev 5-4 i Mora - Förlust!

Dessa är de jag kan minnas i alla fall och den sistnämnda är den allra överjävligaste alla kategorier. Hela jävla försvaret måste ju ha havererat totalt i slutperren! Men fan, det här kände jag på mig redan när 2-4 kom så förbannat snabbt... Vi måste komma till rätta med sådant här till slutspelet - för där hör vi ändå hemma!

Vi ses nog på torsdag i arenan...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.