1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614771 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 955516

Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Jag tar tillfället i akt och flyttar följande inlägg till en redan befintlig och väl passande tråd:

"Man undrar vilket  spel -system Challe har eller har börjat med,jag tror att han är boven i detta.Detta lag är ett offensivft lag , med en dålig back linje,
skall man då försöka att spela av en 3 period genom att lägga ner pucken till motståndaren som då får börja om med ett anfall igen och igen och igen
till slut kommer misstagen det vet väl alla. Våra backar Är väldigt dåliga på
att ränsa och att starta anfall .Dom gör många Tv-puck brytningar vid egen blå och uppspel"

Nybbe @ Härnösand    Idag kl. 16.51

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.