1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614769 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 955554

Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
redline: Det är sant att resultatet so far är rätt godkänt, en hyfsat stabil 4:e plats är inte fy skam. Att det sedan är den jämnaste ES sedan urminnes tider förklarar säkert mycket av den känsla av instabilitet som man har, att det känns som att laget faller ihop i vissa matcher. En del av sanningen är såklart att det i år inte finns NÅGOT lag som faller igenom, det finns inte ens "halvsäkra" poäng, vilket innebär att det inte är nåt konstigt med att tappa poäng mot lag som t.ex Mora, SAIK eller SSK.

Men det är bara en del av sanningen, en annan är ju säkert precis som Challe säger, nåt är fel med inställningen hos vissa av spelarna. Det är bara det att han tycks förbise sin egen roll i det hela. Det här är ju HANS ansvar för bövelen att se till att spelarna har rätt inställning! Å precis som du konstaterar; att gå ut i pressen och gnälla om det utan att tillkännage nån form av självkritik, det är inte rätt väg att gå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.