1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 955758

Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Snoop & TippeX: Ja, härligt! Vi tar hela diskussionen en gång till! Det behövs säkert, en vända till. Finns det några aspekter av "Sparka Challe" som vi inte berört? Finns det några nya infallsvinklar?

Herrejävlar. Acceptera faktum. Challe är Timrås tränare och förblir det så länge ledningen tycker att han ska vara det.

Om ni nu känner för att dra upp denna ytterst tröttsamma diskussion kan ni två väl göra det brevledes? Skulle bespara oss andra avsevärt mycket besvär.

Man snackar om att laget saknar ödmjukhet. Många av supportrarna, i synnerhet här inne, uppträder bevisligen som om man själv saknar en skopa av den varan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.